Главная страница Обслуживаемая техника Контактная информация Путеводитель по сайту
 

 

 
 
Зміна розкладу

технічний вихідий ...
( 05/02/2024 )

Зміна розкладу

Збільшення часу роботи ...
( 12/26/2023 )

Зміна розкладу

технічний вихідий ...
( 10/03/2023 )

Зміна розкладу

Збільшення часу роботи ...
( 07/12/2023 )

 
 
 
 

 

Правила надання послуг сервісного центру "ДТС" у разі гарантійного звернення:

 

  1. Квитанція, яку видає сервісний центр, є документом, що засвідчує прийняття апарату для проведення діагностики для подальшого ремонту по гарантії виробника.
  2. Для гарантійного звернення споживач має надати заповнений гарантійний талон та чек, що є офіційними документами відповідно до постанови КМУ від 11 квітня 2002 р. N 506.
  3. При зверненні, клієнт дає згоду на обробку та використання своїх персональних даних.
  4. Якщо дефект є періодичним, то початком робіт по його усуненню вважається перший день його прояву в умовах сервісного центру.
  5. Сервісний центр не несе відповідальності за втрату даних користувача, які можуть бути видалені в наслідок ремонту.
  6. Термін гарантійного ремонту складає 14 діб, але у випадку необхідності замовлення запасних частин може бути подовжено до 45 діб.
  7. У гарантійному ремонті може бути відмовлено, якщо були порушені правила експлуатації.
  8. У разі втрати квитанції видача техніки можлива лише за пред’явлення паспорту особи, яка здавала виріб у ремонт.
  9. Після гарантійного ремонту офіційна гарантія від виробника продовжується на період перебування виробу у сервісному центрі.
  10. Претензії до зовнішнього вигляду приймаються тільки в момент видачі в сервісному центрі.

 

Правила надання послуг сервісного центру "ДТС" у разі звернення після закінчення гарантії:

  1. Квитанція, яку видає сервісний центр, є документом, що засвідчує прийняття апарату для проведення діагностики та подальшого ремонту.
  2. При зверненні клієнт дає згоду на обробку та використання своїх персональних даних.
  3. Якщо дефект є періодичним, то початком робіт по його усуненню вважається перший день його прояву в умовах сервісного центру.
  4. Термін діагностики складає три добі, за виключенням вихідних та свят.
  5. Оформляючи ремонт клієнт дає згоду на оплату послуг згідно із прейскурантом.
  6. Якщо потрібна заміна додаткових запасних частин, майстер зв'язується із клієнтом для узгодження вартості понад прейскурантну.
  7. У разі втрати квитанції видача техніки можлива лише за пред’явлення паспорту особи, яка здавала виріб у ремонт.
  8. Гарантійний термін на роботу майстра та на запасні частини складає 3 місячя від дати видачі виробу.
  9. Претензії до зовнішнього вигляду приймаються тільки в момент видачі в сервісному центрі.

 

Правила замовлення запасних частин та аксусуарів в сервісному центру "ДТС":

  1. Запасні частини та аксесуари, які доставляються під замовлення обміну та поверненню не підлягають.
  2. Обмін або повернення коштів можливо лише у тому випадку, коли запчастина чи аксесуар мають заводський брак.
  3. Замовлені запчастини забезпечуються гарантією на три місяці тільки в разі установки і оплати роботи згідно з прейскурантом по ремонту.
  4. Запасні частини та аксесуари замовлені окремо без оплати ремонту - гарантією не забезпечуються.

Ми є авторизованим сервісним центром великих світових виробників, таких як:

 

та інших брендів, що дозволяє нам здійснювати якісне сервісне обслуговування великого спектру техніки.

 
Створення сайту
Підтримка by admin
© dtservice.kiev.ua - Сервісний центр "ДТС". Усі права захищені.